پیوستن ملامحمد با نظر مستقیم من صورت گرفت/ مشکلات ما را برطرف می‌کند
نوشته شده توسط : alireza

سرمربی تیم فوتبال استقلال از پیوستن بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس به جمع آبی پوشان خبر داد و گفت: ملامحمد با نظر مستقیم من جذب شده است.

پرویز مظلومی عصر امروز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اعلام این مطلب افزود: بازیهای هوار ملامحمد در تیم ملی عراق را زیر نظر داشتم و از توانایی های فنی این بازیکن مطلع بودم. ما تنها یک بازیکن خارجی می توانستیم بگیریم که در جمع بندی کلی به این نتیجه رسیدیم که ملامحمد می تواند به ما کمک کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: ما در جناح چپ مشکلاتی داریم که فکر می کنم ملامحمد می تواند به برطرف شدن این مشکلات کمک کند. البته او نیاز به زمان دارد تا خودش را با شرایط استقلال تطبیق دهد اما مطمئنا پس از برطرف شدن این مشکلا او کمک زیادی به تیم ما خواهد کرد.

وی  در پاسخ به این پرسش که با توجه به تعطیلی بازیهای هفته هجدم به دلیل آلودگی هوا گفت: وقتی ما در این شرایط تمرین می کنیم، تعطیل کردن مسابقات چه توجیهی می تواند داشته باشد. ما در این هوا تمرین می کنیم و قطعا می توانیم بازی را هم برگزار کنیم. این نوع تعطیلی ها تنها به تیم ها لطمه می زند.

پرویز مظلومی خاطرنشان کرد: در تمرین امروز به بازیکنان اصلی استراحت دادیم و سایر بازیکنان در همین هوا تمرین کردند و مشکلی هم بوجود نیامد.

تیم فوتبال استقلال در هفته هجدهم رقابتهای لیگ برتر روز جمعه باید در ورزشگاه آزادی به مصاف شهرداری تبریز برود که البته احتمال لغو این دیدار به دلیل آلودگی هوا وجود دارد.





:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: برچسب‌ها: ملامحمد , خریدبازیکن , استقلال ,
:: بازدید از این مطلب : 446
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 15 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: